מדיניות החזר, שינוי וביטול הזמנות:
- בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים באתר.
- החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 2 ימי עסקים לאחר קבלת האתר את ההזמנה בהתאם למדיניות האתר.
- ההחזר הכספי יעשה באחד מאמצעי התשלום המתאפשרים ע"י האתר.
- עסקאות אשר נעשו באמצעות כרטיסי דיירקט (דביט) אינן ניתנות לזיכוי והזיכוי יתבצע באמצעות העברה בנקאית.
- במידה וההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 2 ימי עסקים מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.
- החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
- במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר:
- על הלקוח להשיב את המוצר לאתר כאשר הוא במצבו כפי שקבל אותו;
- לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;
- המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
- המוצר יוחזר על ידי הלקוח לכתובת האתר, והעלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
- יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
- מפעילת האתר רשאית לאפשר ללקוחותיה להשיב מוצר גם לאחר המועדים המפורטים
לעיל, ולקבל זיכוי לרכישה באתר (והכל בכפוף שההחזרה נעשתה בהתאם לאמור בסעיף לעיל). - הנהלת האתר לא תאפשר ביטול עסקה ולא תהא אחראית לכל נזק או חבות במקרים של חשיפת המוצר לתנאים סביבתיים חריגים אשר אינם תואמים לשימוש סביר במוצר ו/או הנחיות השימוש ככל שישנן.
- במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מהמקום בו נמסר, תחול על האתר.
- מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ולאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין ו/או שהפגם נעשה לאחר קבלת הלקוח את המוצר כתוצאה של שימוש שאינו סביר, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
- יובהר ויודגש כי הזמנת מוצרים בהתאמה אישית באתר, הינם בגדר ״הזמנה מיוחדת״ ועל כן, לא יחולו עליהם זכויות הביטול המנויות בתקנות.
- האמור בתקנון ובסעיף זה כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.